بین الملل

هجوم صهیونیست‌ها به مراسم ماه رمضان و جراحت ۱۹ فلسطینی+ فیلم و عکس

هجوم صهیونیست‌ها به مراسم ماه رمضان و جراحت ۱۹ فلسطینی+ فیلم و عکس

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، رسانه‌های فلسطینی بامداد دوشنبه از درگیری و هجوم نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به مراسم ماه رمضان و روزه‌داران مسلمان در «باب‌العمود» و محوطه مسجدالاقصی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای مخفی پلیس و اسب‌سوار، و همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با تجهیزات کامل به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کرده و سعی در برهم زدن مراسم ماه رمضان داشتند.

شبکه فلسطینی قدس گزارش داد یک جوان در جریان هجوم ددمنشانه صهیونیست‌ها در منطقه باب العمود در بیت المقدس مجروح شد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد بر اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی توسط نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی، حداقل ۴ نفر تاکنون مجروح شده‌اند.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از منابع محلی خبر داد که یک نظامی زن پلیس اشغالگر حین حمله به فلسطینی‌ها در منطقه باب العمود مجروح شده است.

وزارت بهداشت فلسطین دقایقی بعد از افزایش مجروحان یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به ۱۱ نفر خبر داد.

همچنین گفته می‌شود تعدادی از جوانان فلسطینی که سعی در مقابله با این تجاوزگری اشغالگران داشتند، بازداشت شده‌اند.

یک رسانه اسرائیلی گزارش داد نظامیان نیروهای مخفی و اسب‌سوار پلیس صهیونیستی در حال بازداشت جوانان فلسطینی در منطقه باب‌العمود هستند و مانع برگزاری مراسم ماه رمضان شده‌اند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» طی بیانیه‌ای درباره این تجاوزگری رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: «ورود وزیر خارجه دشمن صهیونیستی به باب العمود در بیت المقدس و تیراندازی به سمت مردم ما، تنش‌زایی خطرناکی است».

حماس هشدار داد: «ما سران دشمن را مسئول عواقب این تنش‌زایی می‌دانیم، و متعهد شده‌ایم از بیت‌المقدس و مسجدالاقصی با زور و به هر وسیله محافظت کنیم».

«خالد البطش» یکی از سران ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی نیز تاکید کرد: «مقاومت اجازه تهاجم به جنین را نخواهد داد و غزه بیکار نخواهد نشست».

این در حالی است که شب گذشته «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره سرکوب فلسطینی‌ها، گفته بود راه مقاومت را تا آزادی بیت‌المقدس ادامه خواهند داد. (جزئیات بیشتر)

 

هجوم صهیونیست‌ها به مراسم ماه رمضان و جراحت ۱۹ فلسطینی+ فیلم و عکس

هجوم صهیونیست‌ها به مراسم ماه رمضان و جراحت ۱۹ فلسطینی+ فیلم و عکس

 

انتهای پیام/خ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا