بین الملل

هشدار رهبر انصارالله به ائتلاف سعودی؛ فرصت را از دست ندهید

هشدار رهبر انصارالله به ائتلاف سعودی؛ فرصت را از دست ندهید

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، هفته جاری «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن از آتش‌بس یکجانبه و سه روزه نیروهای مسلح این کشور در همه جبهه‌های داخلی و برون مرزی خبر داد و گفت که اگر ائتلاف سعودی همه حملات و تجاوزش علیه یمن را متوقف کند این آتش‌بس نهایی می‌شود. این آتش‌بس سه روزه از عصر دیروز (یکشنبه) وارد فاز اجرایی شد.  (جزئیات بیشتر)

در همین ارتباط «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن امروز (دوشنبه) به ائتلاف سعودی درباره از دست دادن این فرصت هشدار داد و تأکید کرد، متجاوزان در صورتی که فرصت تعلیق عملیات نظامی را از دست بدهند پیشمان خواهند شد.

بر اساس گزارش «المسیره» وی در سخنرانی ویدئویی خود به مناسبت نزدیک شدن ماه مبارک رمضان افزود: ما از هیچ تلاشی برای مقابله با تجاوز و محاصره فروگذار نخواهیم کرد و ابدا ادامه محاصره را نمی‌پذیریم.

عبدالملک الحوثی ضمن اعلام اینکه هشتمین سال تجاوز به یمن با عملیات « کسر الحصار الثالثه » (شکست محاصره سوم) آغاز شد، تأکید کرد، متجاوزان راهی برای در امان ماندن از ضربات و خروج از مخمصه جز توقف حملات و رفع محاصره ندارند.

قرار است سخنرانی کامل عبدالملک الحوثی ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (به وقت محلی یمن) پخش شود.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه جمعه از انجام عملیات سوم «شکست محاصره» علیه عربستان سعودی خبر داد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا