فرهنگ و هنر

هیأتی‌ها روند آ‌برسانی به ۴۴ روستا خوزستان را اصلاح کردند + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت یولن، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) مردادماه امسال بود که اعلام کرد، جشن خیابانی ایام دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر به دلیل شرایط کرونایی کشور لغو می‌کند و بنا دارد با جمعی از مداحان به کمک مردم خوزستان و رفع مشکل بی‌آبی آنان رود.

این مداح اهل بیت (ع) در آن زمان با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود، گزارشی از روند طرح بازسازی و اصلاح تأسیسات آب‌رسانی امام علی علیه‌السلام سوسنگرد با هدف اصلاح وضعیت آب‌رسانی به ۴۴ روستا ارائه کرد و گفت: از تأسیسات امام علی علیه‌السلام ۳۰،۴۰ سال گذشته و فرسوده شده است و امنیت لازم را ندارد. این طرح ۲ میلیارد تومان هزینه دارد و بنا داریم در گام اول با مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان فاز اول آن را آغاز کنیم.

فیلم کامل صحبت‌های این مداح را اینجا ببینید:

 

حال بعد از حدود سه ماه که روند پیگیری‌های کار از آبفای استان و همچنین تهیه تجهیزات مورد نیاز زمان برد، حجت‌الاسلام محمد رستمی مدیرعامل موسسه آئین هنر حسینی و خیریه آئین مهربانی اعلام کرد: با کمک خیرین و مردم، مبلغ ۱ میلیارد تومان برای اصلاح تأسیسات آب‌رسانی امام علی علیه‌السلام سوسنگرد که شامل خرید ۳ پمپ آب و تجهیزات جانبی آن بود، فراهم شد. عملیات نصب و تجهیز این تاسیسات از روز ۲۴ مهرماه آغاز شده است و ان شاء الله طی روزهای آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

وی افزود: با راه‌اندازی این تاسیسات و شروع به کار آن که در روزهای آتی محقق خواهد شد،‌ مشکل آب‌رسانی به ۴۴ روستای این منطقه مرتفع می‌شود.

 

فیلمی از توضیحات حجت‌الاسلام محمد رستمی در این خصوص را اینجا ببینید:

 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا