زنجان

هیچگونه وابستگی به حزب و جناح خاصی ندارم/فقط در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارم

به گزارش خبرگزاری یولن از زنجان، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری ابهر با امام جمعه جدید این شهر دیدار و گفت‌گو کردند.

در این دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ابهر با عرض تبریک و خیر مقدم به امام جمعه جدید، حضور وی را در شهر ابهر مایه خرسندی و مباهات عنوان کردند.

امام جمعه ابهر نیز با تقدیر از حضور اعضای شورا و سرپرست شهرداری با اشاره به اهمیت و جایگاه والای شورا و مسؤولیتی که اعضا در قبال رای مردم دارند،  از شورا به عنوان پارلمان محلی نام برد که عصاره فضائل مردم منطقه برای رتق و فتق امور است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه اعتماد و رای مردم به عنوان پشتوانه مهمی برای شما به شمار می‌آید و باید در راستای احترام به مردم سالاری دینی تلاش کنید، اظهار داشت: مردم سالاری اقتضا می‌کند در کنار سلایق مختلف که بر پایه رای مردم است در مسیر خدمت به مردم ساعی و کوشا باشید و همین فرصت حضور سلایق و ایده‌ها و نظرات مختلف در کنار هم رونق و توسعه را به وجود می آورد.
وی با بیان اینکه مردم با این امید به وکلای خود رای داده‌اند که به آنها خدمت نمایند و باری از دوش آنها بردارند پس نباید اجازه داد برخی از اختلاف نظرها در روند کار شما خللی وارد نماید، گفت: یکی از نشانه‌های خود سازی تحمل طرف مقابل است.
مراد پور ادامه داد: بنده هم اعلام می‌کنم هیچگونه وابستگی به حزب و جناح خاصی نداشته و فقط در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌داریم و هر کسی در این مسیر همراهمان باشد و به مردم و ارزش‌های دینی احترام بگذارد در کنار او خواهیم بود.
امام جمعه ابهر در ادامه به اهمیت مدیریت شهری اشاره و اظهار داشت: با انتخاب یک شهردار متعهد و متخصص و قوی با دقت لازم و در سریعترین زمان ممکن شهر را از بلاتکلیفی رها سازید تا مسیر خدمت به مردم هموارتر شود.

وی با بیان اینکه از آنجایی که شما نماینده مردم هستید با تصمیم سازی‌ها درست و سرنوشت ساز و یا نادرست می‌توانید بر مسیر رشد یا رکود شهر در چندین سال متمادی تاثیر گذار باشید، تصریح کرد: چون شما این فرصت خدمتگزاری را در سایه خون شهیدانی که از جان خود گذشتند تا ما آرامش امروز را داشته باشیم  به دست آورده‌اید پس در قبال خون آنها مدیون و مسئول هستید.

در ابتدای این دیدار اعضای شورا نیز نظرات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه کردند.

انتهای پیام/۲۳۰۸


۲۰۲۱-۱۱-۰۵ ۱۸:۲۸:۱۶

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا