اجتماعی

واکنش عضو شورای شهر به حکم یکساله مدیران شهرداری/ شهردار انقلابی چه موضوعی را دنبال می‌کند؟

به گزارش خبرنگار شهری یولن، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت:‌علیرضا زاکانی شهردار تهران از زمانی که به شهرداری آمده اقدامات زیادی انجام داده و حتی تا پاسی از شب در محل کار خود حضور دارد تا به عقب‌افتادگی‌های چند ساله تهران به ویژه در شورای پنجم سر و سامان ببخشد.

وی با اشاره به اینکه در حال نزدیک شدن به موضوع بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری هستیم گفت:‌ زاکانی در مسیر انتخاب به شورا برنامه‌های خوبی برای شهرداری ارائه داد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همانطور که علیرضا زاکانی احکام مدیران خود را یکساله در نظر گرفته یعنی عهد اخوت با کسی ندارد و شهردار انقلابی منافع شهر را دنبال می‌کند.

اقراریان بیان داشت: شورا بر اساس برنامه‌ای که زاکانی به اعضای شورا ارائه داده به آن جهت شهردار شدن رأی داده و ان‌شاءالله همه این برنامه‌ها محقق خواهد شد.شهردار پایتخت تصویری از تهران ۱۴۰۴ ترسیم کرده و برنامه‌هایش را قبلا به شورا ارائه داده بود که امیدواریم در راهبردهای ایشان این موضوع عملیاتی شود.

وی گفت: شهردار تهران لازم است از راهبردها وارد مرحله نظام برنامه‌ریزی برای حل مسائل شوند و تجربه مدیریتی شهر تهران نیاز به شناخت جامع دارد که ایشان و تیم مدیریتی آن ان‌شاءالله کار را به سرانجام خواهند رساند.

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌پس از اینکه دوره گذار از انتصابات را پشت سر می‌گذاریم باید برنامه‌ها ناظر به سند ارائه شده توسط شهردار تهران باشد و از لایه راهبردها وارد برنامه اجرایی شویم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا