همدان

واگذاری ۸۸۰۰ انشعاب آب جدید در همدان

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، سیدهادی حسینی‌بیدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۸۵۵ واحد انشعاب آب به مشترکین شهری و یک‌هزار و ۹۸۷ فقره انشعاب آب به مشترکین روستایی استان واگذار شده است اظهار کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۷۲۲ انشعاب به مشترکین مستقر در شهر همدان واگذار شده است.

وی ادامه داد: از مجموع انشعابات واگذار شده آب طی ۷ ماه سال جاری، ۷ هزار و ۲۴۲ انشعاب خانگی، ۹۵۷ انشعاب تجاری و ۳۱ انشعاب صنعتی، ۶ انشعاب ویژه اماکن آموزشی و مذهبی و مابقی به سایر کاربری‌ها اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در خصوص مدت زمان واگذاری انشعابات به مشترکین نیز گفت: میانگین مدت زمان فروش تا نصب چیزی در حدود ۲۰ روز است و میانگین مدت زمان نصب انشعاب تا نخستین قرائت نیز در سال جاری ۲۹ روز بوده است.

وی ضمن اشاره به مجموع انشعابات واگذار شده در حوزه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون نیز گفت: ۵ هزار و ۵۶۶ انشعاب فاضلاب به مشترکین شهری و روستایی استان واگذار شده که از این تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ انشعاب شهری و مابقی روستایی بوده است.

حسینی‌بیدار در خصوص نحوه ثبت درخواست انشعاب جدید از سوی مشترکین خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت es.hww.ir پس از ثبت درخواست، اطلاعات مربوط به مالک را تکمیل و به دنبال بارگذاری مدارک مورد نیاز، بازبینی از سوی کارشناسان شرکت را درخواست کنند.

وی اضافه کرد: مشترکین باید بدانند که قبول درخواست برقراری انشعاب منوط به حصول شرایط است و در صورت تایید قابلیت فروش و نصب از سوی کارشناس مربوطه و پس از واریز هزینه مورد نظر، امکان واگذاری فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: در شرایط فعلی و با وجود کم آبی، شرکت آب و فاضلاب هیچگونه مسئولیتی در قبال تامین آب به منظور ساخت و ساز بنا ندارد.

وی در خصوص تعویض کنتورهای معیوب نیز عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بررسی و تست کارکرد جهت عیب‌یابی کنتور مشترکین انجام شد، که بر این اساس،۶ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور تعویض شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا