سلامت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مشهد یکی از برترین‌ شهرهای کشور در حوزه سلامت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مشهد یکی از برترین‌ شهرهای کشور در حوزه سلامت است

به گزارش یولن، دکتر بهرام عین‌اللهی روز دوشنبه در جریان بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مُلک‌آباد مشهد افزود: شهر مشهد به جهت آن که میزبان مهمانان امام رضا(ع) بوده و هست نیازمند هزار تخت درمانی است تا بتواند خدمتی موثرتر و مثمرثمرتر ارائه کند.

وی ادامه داد: یکی از رویدادهای مهم دنیا راهپیمایی عظیم عزاداران رضوی است و معتقدیم که این راهپیمایی همچون اربعین حسینی عظیم و میلیونی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تلاش هستیم تا ضمن بازدید و بررسی از تمامی بخش‌های حوزه‌های بهداشت، دارو و درمان، بهترین نوع خدمت در تمامی بخش‌های حوزه سلامت ارائه شود.

عین‌اللهی افزود: امیدواریم با همکاری تمامی متولیان حوزه سلامت بهترین نوع عملکرد را در دهه پایانی ماه صفر و به‌ خصوص روزهای بیست‌ و هشتم، بیست‌ و نهم و سی‌ام این ماه ارائه دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران در بخش بستری موقت، وضعیت واحدهای پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک‌آباد را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دکتر عین‌اللهی بر حمایت کامل از مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ارائه بهترین نوع خدمات در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، دارویی و آزمایشگاهی و ارائه بهترین نوع خدمات به آنان تاکید کرد.

به دنبال توسعه، گسترش و به‌روزرسانی زیرساخت‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بازدید با تشکر از حمایت‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مشهد و شهر امام رضا(ع) گفت: ما به یاری خدا و عنایت امام رضا(ع) به دنبال توسعه، گسترش و به‌روزرسانی زیرساخت‌های بخش‌های مختلف حوزه سلامت حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ابعاد کمی و کیفی هستیم.

دکتر محمدعلی کیانی افزود: در یک سال اخیر اقدامات شاخصی همچون افتتاح بیمارستان ولایت و کلنگ زنی بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی جاده سرخس انجام شده است و در تلاش هستیم تا این طرح بزرگ حوزه درمان در موعد مقرر افتتاح شود و بتواند به‌خوبی خدمت‌رسان مردم باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته و تجهیزات اختصاص یافته باز هم نیازمند تداوم حمایت‌های مسوولان کشوری است و با حمایت مس.ولان عالی رتبه به دنبال آن هستیم تا بتوانیم بیش از پیش به زائران و مجاوران امام رضا(ع) خدمات‌رسانی کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک‌آباد بخش بستری موقت فعال بوده و در کنار آن خدمات واحدهای پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای نیز به مردم ارائه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: مشهد یکی از برترین‌ شهرهای کشور در حوزه سلامت است

به گزارش یولن، دکتر بهرام عین‌اللهی به همراه معاونان بهداشت، درمان و توسعه و همچنین رییس سازمان اورژانس کشور با استقبال استاندار خراسان رضوی و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زائران سواره و پیاده امام رضا(ع) امروز دوشنبه وارد مشهد شد.

در این سفر که معاونان بهداشت، درمان و توسعه و همچنین رییس سازمان اورژانس کشور دکتر عین‌اللهی را همراهی می‌کنند آخرین وضعیت شهر مشهد در خصوص میزبانی شایسته از مهمانان امام رضا(ع) و آمادگی حوزه‌های بهداشت، درمان و غذا و دارو مورد ارزیابی قرار می گیرد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا