سلامت

وزیر بهداشت از مراکز خدمات درمانی و بهداشتی مشگین‌شهر بازدید کرد

وزیر بهداشت از مراکز خدمات درمانی و بهداشتی مشگین‌شهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار یولن، وزیر بهداشت در بدو ورود به شهرستان مشگین‌شهر از بیمارستان ولیعصر و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شهر قصابه از توابع این شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان وضعیت خدمت رسانی به مراجعان و مسائل و مشکلات موجود این مرکز قرار گرفت.

وزیر بهداشت قرار است امروز در بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور که از روز گذشته در اردبیل آغاز شده است، حاضر شده و به سخنرانی بپردازد.

وزیر بهداشت از مراکز خدمات درمانی و بهداشتی مشگین‌شهر بازدید کرد

بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور از روز گذشته با حضور ۴۰۰ دانشجوی پژوهشگر داخلی و خارجی در شهر اردبیل آغاز شده است.

بنا به اعلام سرپرست علمی این کنگره و همایش ملی و بین‌المللی، یک هزار و ۸۹۴ خلاصه مقاله از سوی دانشجویان داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده بود که از میان آنها، ۷۱۷ مقاله به منظور ارائه به صورت سخنرانی، پوستر و ای.پوستر انتخاب شده است.

این رویداد مهم با حضور ۵۵۰ نفر میهمان داخلی و خارجی در مدت سه روز در حال برگزاری است و دانشجویانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، بحرین، غنا و ازبکستان در بخش بین الملل این کنگره حضور دارند.

همزمان با این کنگره، از سه داروی فناورانه که توسط دانشجویان و مراکز پژوهشی استان اردبیل تولید شده و مرحله ارزیابی علمی را طی کرده است، با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت رونمایی می‌شود.

در بخش ایده‌های فناورانه این رویداد علمی نیز، از میان ۶۰ ایده فناورانه ارائه شده به دبیرخانه این کنگره در حوزه سلامت، هشت ایده برتر برگزیده نیز در یک پنل تخصصی ارائه و معرفی می‌شود.

فردا همزمان با اختتامیه این کنگره، اولین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز برگزار شده و از منتخبان این جشنواره با حضور وزیر بهداشت تجلیل به عمل می‌آید.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا