سلامت

وزیر بهداشت: راهپیمایی اربعین در انتقال تجربیات پزشکی ایران به کشورهای همسایه کمک می کند

وزیر بهداشت: راهپیمایی اربعین در انتقال تجربیات پزشکی ایران به کشورهای همسایه کمک می کند

به گزارش خبرنگار یولن، بهرام عین اللهی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره بزرگ اربعین با کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان همکاری هایی در حوزه سلامت و بهداشت خواهیم داشت.

وی مهم ترین هدف این سفر را بازدید از زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی پایانه مرزی مهران و استان ذکر کرد و گفت: مهران یکی از پایانه های اصلی در بحث اربعین است  از بیشترین زوار از آن تردد می کنند بنابراین امروز از زیرساخت‌های این مرز بازدید می‌شود و در جریان کمبودها و کاستی‌هایی قرار خواهیم گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در حوزه سلامت زائران و وظایفی را بر عهده دارد، امروز نیز پس از بازدید از پایانه مرزی مهران به مرز شلمچه  خواهیم رفت و از این مرز نیز بازدید می کنیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و به همراه رییس سازمان اورژانس کشور با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل استانی دقایقی پیش وارد ایلام شد.

بازدید از پایانه مرزی و مرکز فوریتهای پزشکی پایانه مهران، بازدید از بازدید از استودیو سلامت شهر مهران، بازدید از بیمارستان امام حسین ( ع ) مهران و بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور به استان است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا