اخبار ورزشی

وضعیت بودجه ورزش در لایحه بودجه سال ۱۴٠۴ چگونه است؟

وضعیت بودجه ورزش در لایحه بودجه سال ۱۴٠۴ چگونه است؟

به گزارش خبرگزاری یولن، آیین بین المللی ورزشِ ملی، وفاقِ ملی با احمد دنیامالی وزیر، معاونین وزیر و حضور سفرای کشورهای مختلف و مسئولین عالی رتبه کشور امروز پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) برگزار شد. 

برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در حاشیه آیین بین‌المللی ورزش ملی، وفاق ملی اظهار داشت: چنین برنامه‌هایی با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف حاکی از این است که کشور در آرامش و امنیت قرار دارد و هیچ مشکلی در خصوص برگزاری رویدادها و میزبانی‌ها نیست. 

وی در مورد آخرین وضعیت تخصیص بودجه به فدراسیون‌های ورزشی طبق قانونی بودجه ۱۴۰۳، بیان کرد: جدول ۱۲ تبصره ۱۳ را در قانون بودجه ۱۴۰۳ داشتیم اما دشواری هایی پیش آمد و هنوز محقق نشده و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری محقق شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در مورد رقم در نظر گرفته شده برای ورزش ایران در لایحه بودجه ۱۴۰۴، توضیح داد: جلسات مختلف با سازمان برنامه و بودجه داشته ایم و دولت سعی کرده از حمایت کند و اگر جایی نگرانی وجود داشته باشد، قطعا مجلس حمایت خواهد کرد تا منابع وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی تقویت شود اما اعتبارات موجود کافی نیست و فدراسیون ها با توجه به تورم مشکلات زیادی در خصوص تجهیزات، تهیه بلیت و زیرساخت‌های ورزشی دارند که باید حمایت جدی شوند.

253 258

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا