کرمانشاه

پایان جنگ کنونی شکست قطعی اسرائیل است

پایان جنگ کنونی شکست قطعی اسرائیل است

به گزارش خبرنگار یولن کرمانشاه، محمد طیب صحرایی ظهر امروز جمعه (۱۷ فروردین ماه) در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: به لطف الهی و به ثمره خون‌های ریخته شده شهدای فلسطین جهان استکبار و مستکبران عالم در حال دریافت یک شکست تاریخی و تمدنی هستند.

وی افزود: در قسمت‌های مختلفی از جهان قدرت‌های ظهور کردند؛ اما بعد از مدتی افول داشتند، در زمانی که اروپا و آمریکا در حال رشد صنعتی و نظامی بودند جهان اسلام به دلایلی مانند حضور مدیران بی‌کفایت و نادان و غفلت و انفعال مردم در حال افول بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در اعصار گذشته پادشاهان باید اعمال و عملکردهای خود را با کشورهای غربی هماهنگ می‌کردند که الحاق بحرین از جمله ننگ‌های آن دوران بود.

وی اضافه کرد: گام به گام پادشاهان نالایق با تحریف وقایع جهان به مردم القا می‌کردند که رشد مردم با وابستگی به جهان غرب محقق می‌شود و دین موجب محدودیت مردم است.

صحرایی ادامه داد: مردم مسلمان و صاحب تمدن ایران به رهبری انسان بی‌نظیر یعنی امام خمینی (ره) انقلابی را رقم زدند و بنای یک نظام جدید را فراهم کردند که تمامی سلطه‌های دشمن با این انقلاب دچار شکست هویتی شد.

استاندار کرمانشاه تشریح کرد: از انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ سال می‌گذرد و روز به روز ما در حال پیشرفت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز غزه بهترین نمایشگاه پشت پرده غرب است و تحول فکری و فرهنگی عظیمی بدین واسطه در جهان رخ داده است، سیلی بزرگ ما شلیک موشک نیست، بلکه این است که اسرائیل امروز در یک دوگانه مرگبار گرفتار شده و پایان جنگ با یک فضاحت شکست تاریخی توسط اسرائیل رقم خواهد خورد.

صحرایی در پایان بیان کرد: ما معتقدیم که پیروزی قطعاً از آن اسلام است و اسرائیل قطعاً شکست خواهد خورد، اگر ایمان آگاهانه و تعهدآور داشته باشیم یقیناً پیروزی از آن ما است.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا