سمنان

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت برای رشد گردشگری و مرمت آثار استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: تسهیلات ارزان‌قیمت از محل تبصره ۱۸ به سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران بخش خصوصی در تمام حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی در قالب ایجاد، توسعه و تجهیز پرداخت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با صرف اعتبارات دولتی نمی‌توان زمینه رشد و رونق گردشگری، ترویج صنایع‌دستی و مرمت و نگهداری از آثار تاریخی را فراهم ساخت و در این زمینه باید بسیاری از امور را به بخش خصوصی واگذار کرد.

کرم‌زاده افزود: در همین راستا تعدادی از پروژه‌های مهم استان سمنان در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی از طریق استفاده از ظرفیت ماده ۲۷ و واگذاری به بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

وی یکی از راه‌های رشد گردشگری استان سمنان را استفاده از ظرفیت انجمن‌های مردم‌نهاد، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: تنها راه توسعه گردشگری، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در این بخش، واگذاری امور به بخش خصوصی و مردمی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا