سمنان

پرداخت ۱۱ هزار میلیارد ریال وام به واحدهای تولیدی سمنان

به گزارش یولن از سمنان، علی تشنه‌دل ظهر امروز در سیصد و چهاردهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۳۱۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، سهم صنعت ۱۰۷ واحد به ارزش حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی، ۲۰۷ واحد به ارزش حدود ۸۸۰ میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، ۵۳۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرونده ۲۲۱ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان ادامه داد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال به ۵۲ واحد تولیدی بخش کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی، مالیاتی و زیربنایی هفت واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

تشنه‌ل با اشاره به بازدید استاندار سمنان و اعضای کارگروه از سه واحد تولیدی استان گفت: در این نشست مشکلات واحدهای بازدید شده نیز موردبررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش رو دستوراتی توسط استاندار و رئیس کارگروه صادر شد.

در این جلسه گزارشی از عملکرد بانک‌های استان سمنان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا