سمنان

پروژه‌های صنعت برق در سمنان با هدف اشتغال‌آفرینی اجرا می‌شود

پروژه‌های صنعت برق در سمنان با هدف اشتغال‌آفرینی اجرا می‌شود

به گزارش یولن از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز در دیدار با کارکنان معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان که به‌منظور بررسی اقدامات و پروژه‌های جاری معاونت طرح و توسعه و تعیین هدف‌گذاری سال ۱۴۰۱ برگزار شد، بر ضرورت کار مستمر و پیگیری رفع موانع اجرایی در پروژه‌ها توسعه‌ای تأکید کرد.

وی، صنعت برق را یکی از مهم‌ترین عوامل زیرساختی در تولید و اشتغال آفرینی دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه شبکه انتقال نیروی برق به‌عنوان زیرساخت توسعه صنایع در استان و زمینه‌سازی برای افزایش تولید و اشتغال، رعایت زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها و فرآیندهای آغازین و اختتام آنها به‌منظور آماده‌سازی زیرساخت صنعت و تحقق اهداف سالانه مسأله ای مهم و مورد تأکید است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اینکه پیگیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان در اولویت اقدامات این شرکت قرار دارد، افزود: رعایت مفاد مقررات ابلاغی، استفاده از بستر نرم‌افزارهای مرتبط برای تسهیل و تسریع در امور اجرایی پروژه‌ها در شرکت فراهم شده است.

وفایی بیان کرد: ضروری است تا برای رسیدن به اهداف سالانه به‌صورت حداکثری از نرم‌افزارهای مرتبط استفاده شود.

نشست‌های تبیین هدف‌گذاری سال ۱۴۰۱ با واحدهای مختلف شرکت از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/ک/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا