زنجان

پویش تامین ۸۰۰ بخاری برای مددجویان بهزیستی آغاز شد

محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در زنجان اظهار کرد: با آغاز فصل سرما و برودت هوا طرح پویش «خانه گرم» برای تامین ۸۰۰ بخاری و وسایل گرمایشی برای نیازمندان اجرایی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین و مرم نیک‌اندیش زنجان چون گذشته در کنار اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی بوده  و گرمابخش خانه‌های آنها باشند.

وی با اشاره به عدم برخورداری قشر نیازمند از لباس گرم و امکانات گرمایشی گفت: این پویش از تاریخ ۲۵ آبان تا ۲۵ آذر  اجرا می‌شود و اجرای چنین طرح‌هایی بخصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، می‌تواند گرما را به خانه نیازمندان هدیه دهد و از بیماری و سرمازدگی کودکان جلوگیری کند.

محمدی قیداری با اشاره به محددود بودن منابع بهزیستی در این حوزه، خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که جامعه را فرا گرفته و همچنین وجود شرایط سخت بیماری کرونا، نباید نیازمندان را فراموش کنیم و امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران نیک‌اندیش و نیکوکار در تأمین و تهیه لوازم گرمایشی خانواده‌های زیرپوشش مشارکت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به طرح شکرانه سلامت از جمله طرح های اجرا شده توسط این معاونت اشاره و کرد یادآور شد: در این طرح مبلغ مشخصی از حقوق کارکنان دولت با رضایت آنان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان کسر و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان به منظور کمک به مددجویان بهزیستی استان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۸۴ نفر از کارکنان دولت در این طرح مشارکت دارند که ماهانه بخشی از حقوق این خیرین برای تامین نیازهای ضروری نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/م


۲۰۲۱-۱۱-۱۵ ۱۱:۱۷:۰۹

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا