سمنان

پویش همخوانی «سلام فرمانده» در سمنان به راه افتاد

پویش همخوانی «سلام فرمانده» در سمنان به راه افتاد

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: پویش همخوانی «سلام فرمانده» توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اجرا می‌شود و شهروندان سمنانی می‌توانند فیلم‌های خود را به‌صورت گروهی و انفرادی از همخوانی سرود «سلام فرمانده» ضبط کرده و برای این سازمان ارسال کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به صفحه اینستاگرام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به آدرس farhang_sem مراجعه کنند.

به گفته سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، پس از داوری آثار ارسال‌شده به سازمان توسط هیأت داوران، به بهترین آثار در بخش گروهی لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

نجم ادامه داد: همچنین در بخش گروهی به بهترین آثار ارسال‌شده بر اساس انتخاب رأی مردم لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیم می‌شود.

وی عنوان کرد: به پنج اثر برتر در بخش انفرادی که بر اساس دیدگاه مردمی انتخاب می‌شوند، لوح تقدیر به همراه جوایز نقدی به مبلغ دو میلیون ریال اهدا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: شهروندان تا پنج‌شنبه، ۱۲ خردادماه فرصت دارند فیلم هم‌خوانی سرود خود را به دبیرخانه پویش ارسال کنند و شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا