بین الملل

پیام امیرعبداللهیان در روز بزرگداشت شهدا

پیام امیرعبداللهیان در روز بزرگداشت شهدا

به گزارش گروه سیاست خارجی یولن، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۲۲ اسفند ماه در پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در اینستاگرام نوشت: 

بسم الرب الشهدا والصدیقین 

همواره غبطه خورده ام به حال رفیقانی که جهادشان پیش خداوند مقبول افتاد و اکنون در قهقهه مستانه شان نزد خداوند روزی می خورند، در حالی که راضی هستند و خداوند نیز از آن ها راضی است. 

وی افزود: امید است این کمترین و همکاران عزیز من در مسیر خدمت به ملت شریف ایران بتوانیم حقی را که شهدای بزرگوارمان در طول انقلاب اسلامی بر گردنمان دارند ادا کرده و شرمنده آنان و مردم شریف ایران نباشیم، که به قطع در این مسیر پر تلاطم به دعای شما مردم بزرگ نیازمندیم. 

وزیر خارجه اضافه کرد: در پایان، در «روز شهید» یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی و جهان اسلام به ویژه ۴۰ شهید وزارت امور خارجه را که صادقانه در سنگر دیپلماسی به جهاد فی سبیل الله مبادرت ورزیدند و غریبانه به دور از وطن و خانواده به شهادت رسیدند، گرامی می‌داریم. در آستانه میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت و سال جدید قدردان خانواده های معظم همه شهیدان و به ویژه شهدای وزارت امور خارجه هستم، عزیزانی که با صبر و بصیرت سختی‌ها را تحمل کرده و در تمام این سال‌ها با دعای خیرشان راهگشای مسیر سخت پیش روی ما در جبهه دیپلماسی بوده‌اند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا