خراسان رضوی

پیام تبریک مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران به مناسبت روز بسیج اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران مسعود امرالهی مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق ایران اظهار کرد: چهارم شهریور ماه سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی از بزرگ مردان انقلاب اسلامی و جامعه بزرگ صنفی کشور است که سابقه طولانی در حمایت از نهضت اسلامی داشتند.

وی تصریح کرد: بی تردید نامگذاری سالروز شهادت شاخص اصناف حاج مهدی عراقی به عنوان روز بسیج اصناف نقطه عطفی در تاریخ کشور است تا ایثار ، گذشت، ایمان و تقوای الهی را در نام بسیج باز تعریف کنند .

امرالهی افزود: هفته بسیج اصناف سالروز بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین از سوی اصناف و بازاریان صورت گرفته است.

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق ایران تاکید کرد: بسیج اصناف از ابتدای شیوع بیماری کرونا با تمام توان پای کار بوده اند و از هیچ کوششی دریغ نداشتند و گام های موثری در زمینه تولید ماسک، پویش نذر نفس ، کمک های مومنانه و بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رصد قیمت ها در بازار داشته است .

امرالهی افزود: تلاش ها و همکاری های اصناف مومن و انقلابی در راستای ایجاد جامعه‌ای شکوفا، سالم، با کسبی پررونق و تقویت بازار بسیار موثر و تعیین کننده بوده است و با این تفکر میتوان تحقق اهداف انقلاب اسلامی را در اقتصاد اسلامی شاهد بود.

انتهای پیام/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا