بین الملل

پیام تبریک «پاشینیان» به رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن نوروز

پیام تبریک «پاشینیان» به رهبر انقلاب به مناسبت فرا رسیدن نوروز

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی، فرا رسیدن سال نو را به رهبر معظم انقلاب آیت‌‌الله «سیدعلی خامنه‌ای» و همچنین آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران تبریک گفت.

دفتر روابط عمومی نخست‌وزیر ارمنستان با اعلام این خبر گفت که پاشینیان در پیام خود به مقام معظم رهبری پیام نوشت: « فرارسیدن عید نوروز را به شما و ملت صمیمی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم سال پیش رو با همراه با حاصلخیزی و آرامش فوق‌العاده برای مردم صمیمی ایران همراه باشد».

نخست‌وزیر ارمنستان سپس با تأکید بر روابط صمیمانه دو کشور ایران و ارمنستان گفت: «ما می‌توانیم با خرسندی تصریح کنیم که روابط ایران و ارمنستان که تاریخچه هزار ساله دارد و در جو اعتماد و احترام دو جانبه شکل گرفته است، به روند عادی توسعه پایدار خود ادامه می‌دهد.»

پاشینیان ادامه داد: «ما برای اجرای برنامه‌های جدید با جمهوری اسلامی ایران، گسترش دستورکار چند بعدی ارمنی-ایرانی به نفع توسعه روابط دوجانبه و صلح منطقه‌ای اهمیت زیادی قائل هستیم».

وی همچنین در پیام خود به رئیسی نیز ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ابراز امیدواری کرد که سال نو با صلح پایدار و دستاوردهای جدید برای ایران همراه باشد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا