کهگیلویه و بویراحمد

پیام روشن سپاه به مزدوران منطقه‌ای امریکا؛ پایتان را از گلیم خود درازتر نکنید

به گزارش یولن از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت حرکت دلاورانه سپاه پاسداران در خلیج فارس را یادآور شد و اظهار داشت: باید برای اقدام بی‌نظیر سپاه ارج قایل باشیم و تشکر کنیم.

امام جمعه دهدشت گفت: امریکا در این مقطع از زمان این فرصت را ایجاد کرد تا سرپوشی بر شکست‌های خود گذاشته به زعم خود قدرت‌نمایی کند.

وی با بیان اینکه ورود عربستان به این معرکه هم برای نادیده گرفتن شکست‌هایش است، اضافه کرد: این حرکت مقتدرانه سپاه نشان داد برای ما فرقی نمی‌کند در خشکی و دریا یا آسمان و زمین و هر کجا و هر زمان ما پوزه امریکا را به خاک می‌مالیم.

خطیب نماز جمعه دهدشت در تبیین چرایی انتخاب مقطع زمانی برای این حادثه گفت: در آستانه شکل گیری برجام امریکا می‌خواست ایران را تحت تاثیر قرار دهد تا برگ برنده برای میز مذاکره داشته باشد اما ایران با واکنش شدید چند پیام به دشمن مخابره کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: سپاه پاسداران ما نشان داد قایل به راهبرد چشم در برابر چشم است. هر کجا تعرض کنی علیه تو ایستادگی می‌کنیم و پاسخ‌های ما متناسب با تحرکات دشمن ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران در واقع افزایش ضریب امنیت دریایی را رقم زد، گفت: این عملیات پیام بزرگ و روشنی به مزدوران منطقه‌ای استکبار هم هست؛ یعنی وقتی ارباب شما را زمینگیر می‌کنیم حساب کار خود را کنید پایتان را از گلیم خود درازتر نکنید.

امام جمعه دهدشت تأکید کرد:دشمن بداند همه تحرکات آنها زیر چشمان تیزبین فرزندان انقلاب رصد می‌شود، امریکا بداند با این عملیات برای میز مذاکره برگ برنده نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تأکید کرد: به ولی امر مسلمین می‌گوییم ای مولای ما، همچنان در صحنه‌ایم به لطف خدا و هدایت‌های شما و دعای امام زمان«عج» اماده ایم. به رژیم صهیونیست هم می‌گوییم ک مراقب گزافه‌گویی خود باشد.

خطیب نماز جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مسایلی که در چند سال اخیر نیاز ضروری کشور بود قانون حمایت از خانواده و جمعیت بود در مجلس اخیرا تایید شد شورای نگهبان هم تایید کرد. مسیله جمعیت برای امنیت، اشتغال، اقتصاد کشور در بلندمدت کاملا ضروری مهم و حیاتی است.

وی اضافه کرد: در تنظیم قانون حمایت از خانواده تلاش شده ارتقای سلامت مادر و فرزند، افزایش خدمات بهداشت و درمان، افرایش سطح سلامت سالمندان، تخفیفات بیمه و تسهیلات آموزشی دیده شود. از مجلس بابت این تصمیم مهم تشکر می ‌کنیم.

وحدانی‌فر با یادآوری روز شورای فرهنگ عمومی بیان داشت: امیدواریم این شورا به عنوان یک شورای بالادستی مهم و استراتژی زیر نظر شورایعالی انقلاب فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

وی نقش فرهنگ در ابعاد گوناگون زندگی را دارای اهمیت خواند و افزود: اگر فرهنگ عمومی نظام‌مند شود و اگر همه ما احترام بگذاریم بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه برای فرهنگ عمومی موانع درونی و بیرونی وجود دارد در تبیین موانع درونی گفت: اشخاص منحرف، سهل اندیشی در مسایل فرهنگی، رفتار نادرست مسوولان و نخبگان، ضعف نطام آموزشی و علمی از جمله این عوامل است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: تهاجم فرهنگی، شبکه‌های اجتماعی،‌سایت‌ها و شبکه های فارسی زبان فرهنگ عمومی جامعه را به مخاطره می اندازد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا