اصفهان

پیشگامان انقلاب اسلامی میزبان روسای دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی

به گزارش یولن از اصفهان، ُسرپرست دانشگاه‌های اصفهان و علوم پزشکی در جلسه هفتگی جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان حضور پیدا کردند و مهمترین رویکردها و برنامه‌های خود برای مدیریت دانشگاه‌ها را تشریح کردند.

در همین زمینه مرتضی آرسته دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به جزئیات این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه ضمن ارائه توضیحات در خصوص تلاش‌های نمایندگان مجلس، مسوولان و دلسوزان نظام برای انتصاب دو رئیس انقلابی و ارزشی در دو دانشگاه بزرگ اصفهان، دغدغه پیشگامان انقلاب اسلامی را در حفظ ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود: در این جلسه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن بیان‌ دشواری و سختی‌های پیش روی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و بدهی به جا مانده از دولت قبل در بخش سلامت، گزارشی از روند فعالیت‌ها در این دانشگاه ارائه کرد.

آرسته گفت: همچنین سرپرست جدید دانشگاه اصفهان نیز به بیان دغدغه‌های فرهنگی مدنظر خودشان پرداختند و مسائل مهمی را در خصوص دانشگاه جامعه‌محور و تمدن‌ساز بیان کردند.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: اصفهان با وجود دانشگاه‌های مهم و بزرگی نظیر اصفهان، علوم پزشکی، صنعتی و سایر دانشگاه‌ها نقش ویژه‌ای را در پیشرفت علمی کشور دارند و امیدواریم در دولت جدید و با انتخاب روسای جدید دانشگاه‌ها مسیر علمی کشور شتاب بهتری بگیرد

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا