البرز

پیش بینی ۳ هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌های استان البرز

پیش بینی ۳ هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌های استان البرز

به گزارش یولن از البرز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در بازدید از برخی  پروژه های عمرانی شهر جدید هشتگرد استان البرز اظهار کرد: برای توسعه راه های استان البرز سه هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به این استان پیش بینی شده است.

وی گفت: این اعتبار به غیر از بودجه های دیگر ملی و استانی راه ها بوده که برای پیشبرد پروژه های راه سازی در اختیار البرز قرار می گیرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از مسوولان استانی در البرز خواسته شد تا هرچه سریع تر نسبت به اجرای پروژه های راه سازی اقدام کنند تا این پروژه ها در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرند.

قاسمی با اشاره به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه در بخش های حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی در کشور گفت : با این اوصاف تلاش ها بر اجرای پروژه ها معطوف شده است.

وی به مشکلات زیر ساختی شهر جدید هشتگرد استان البرز اشاره کرد و افزود: عدم تکمیل بیمارستان این شهر از مشکلات است که باید به سرانجام برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت : شهرجدید هشتگرد که در آینده به نام مهستان نامگذاری می شود، در بخش آموزشی ، کلانتری ، رفاهی و سایر بخش ها به امکانات مناسب نیاز دارد .

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خرداد ماه سال ۸۹ با هفت شهرستان تابعه از استان تهران منفک و به عنوان استان سی و یکم کشور شناخته شد.

انتهای پیام/ز


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا