فرهنگ و هنر

پیکر آیت‌الله بجنوردی فردا در تهران تشییع می‌شود/ خاکسپاری یکشنبه در مشهد

پیکر آیت‌الله بجنوردی فردا در تهران تشییع می‌شود/ خاکسپاری یکشنبه در مشهد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی یولن آیت‌الله سیدمهدی موسوی بجنوردی از علمای شهر روز گذشته در سن ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

آیت الله موسوی بجنوردی از علمای تهران و فرزند ارشد آیت‌الله میرزا سیدحسن موسوی بجنوردی و نوادۀ آیهالله سید ابوالحسن اصفهانی بود. «تحریر الأصول»، «کتاب الطهاره» و «کتاب البیع» از آثار منتشر شده مرحوم آیت‌الله بجنوردی است.

پیکر این عالم ربانی فردا شنبه ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنان علی علیه‌السلام از ساعت ۱۰ صبح، از مسجد الجلیل تهران واقع در خیابان شهید نامجو تشییع و برای خاکسپاری به مشهد اعزام می‌شود.

مراسم خاکسپاری روز یکشنبه در جوار مرقد مطهر حضرت ثامن‌الحجح علی بن موسی الرضا علیه‌السلام انجام می‌شود.

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درپی درگذشت آیت الله سیدمهدی موسوی بجنوردی

وزیر فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله سیدمهدی موسوی بجنوردی را تسلیت گفت که به شرح زیر است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه شهادت امیرمؤمنان و مولای متقیان، حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام، خبر رحلت  فقیه وارسته، حضرت آیت‌الله سیدمهدی موسوی بجنوردی موجب تألم و تأسف شد.

ایشان با تقوا پیشگی، اخلاق‌مداری و اخلاص در عمل، به تربیت شاگردان مبرز و برجسته و نیز تألیف آثار ارزشمند دینی همت گمارد.

اینجانب فقدان این فقیه اهل بیت علیهم‌السلام را به محضر حضرت ولیعصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای(مد ظله العالی)، بیت شریف و اخوان گرامی، صمیمانه تسلیت می‌گویم و در لیالی استجابت دعا و شب‌های گرانسنگ قدر، از درگاه حضرت احدیت علو درجات و رحمت واسعه برای آن فقید سعید مسألت دارم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا