قزوین

پیگیری و بررسی دغدغه‌ها و مسائل مردم در چای مستند حوزۀ هنری

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین در اکران مستند سقف آرزوها که عصر امروز در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار شد، ضمن اشاره به وجههٔ مردمی هنر گفت: مستند می‌تواند به بیان مشکلات مردم و دغدغه‌های آنان بپردازد و راهبرد پیوند هنر با مردم را شکل دهد.

وی ادامه داد: اصل ۳۱ قانون اساسی در خصوص مسکن است که حق هر ایرانی به‌ویژه قشر مستضعف را برای داشتن خانه تأکید می‌کند، اما متاسفانه شرایط اقتصادی کشور در چند سال گذشته به ایجاد یک سونامی در قیمت مسکن و اجاره بها منجر شده که تحقق این اصل قانون را بسیار مشکل ساخته است و انتظار می‌رود مسؤولین مربوطه موانع آن را برطرف سازند.

این مسؤول اعلام کرد: طرح چای مستند طرحی است که می‌کوشد با اکران مستندهای تولیدی توسط هنرمندان دغدغه‌مند، مشکلات، دغدغه‌ها و مسائل مردم را در قالب هنرهای تصویری به نمایش در آورده و با تجربه‌نگاری از گذشته و نقد وضعیت موجود، آینده را تصویرگری نماید.

امامقلی اعلام کرد: هنر زمانی کارآمد است که زمینه‌ساز پیشرفت باشد و با ظرفیتی که دارد زمینهٔ ایجاد تمدن اسلامی شود، پیوند مردم و هنر راهبرد اصلی حوزه هنری استان قزوین است.

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین، در پایان این مراسم حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین از ۱۱ صاحب‌خانهٔ مهربان و خیر تقدیر و تجلیل به‌عمل آورد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا