قم

چهار اثر تولیدی صدا و سیمای قم رونمایی شد

به گزارش یولن از قم، مدیرکل و شورای مدیران صداوسیمای استان قم با حضور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت ضمن دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قم، از چهار اثر سیمای مرکز قم رونمایی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم در این دیدار با بیان اینکه هرچه از علم و انقلاب و توسعه آینده انقلاب در ایران داریم به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها و حوزه علمیه قم است، گفت: کریمه اهل‌بیـت(س) قم را انتخاب کردند و میزبان ما در قم شدند تا علم از این شهر به سایر بلاد منتقل شود.

وی با بیان اینکه ما صدها و شاید هزاران ساعت برنامه از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در حوزه صدا و سیما تولید می‌کنیم، افزود: امروز در حوزه سیمای مرکز قم چهار اثر جدید در راستای معرفی حضرت معصومه سلام الله علیها و شهر مقدس قم تولید شده است که به زودی از سیمای نور پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: مجموعه ای با عنوان «بهشت حرم» با محوریت یک زوج خادم که در حرم مشغول خدمت هستند تولید شده و زیبایی‌های معنوی که در حرم مطهر وجود دارد را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: به مناسبت صدمین سال تأسیس حوزه علمیه قم مجموعه ای با عنوان «شکوه هزار ساله» تولید شده است که بیانگر سیر رشد علمی حوزه علمیه شیعیان است که در واقع قدمتی بیش از هزار ساله دارد.

لطفی نیاسر ادامه داد: در زمینه معرفی ظرفیت‌های شهر مقدس قم به عنوان حرم اهل بیت هم دو مجموعه جدید با عنوان «قصه زمین» شامل معرفی منابع و ظرفیت های طبیعی شهر قم و «سفر سنگ» در معرفی سنگ عقیق قم تولید شده است که پس از رونمایی در حرم مطهر از شبکه نور پخش خواهد شد.

گفتنی است مدیران صدا و سیمای مرکز قم پس از این دیدار طی مراسمی به غبار روبی ضریح مطهر بانوی کرامت پرداختند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا