سیاسی

کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۳:از دریای عمان به جای جای ایران آب می رسانم/ پدر آب ژرف ایران هستم /نوزاد شیرخواره بودم که پدرومادرم را از دست دادم

کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۳:از دریای عمان به جای جای ایران آب می رسانم/ پدر آب ژرف ایران هستم /نوزاد شیرخواره بودم که پدرومادرم را از دست دادم

به گزارش خبرگزاری یولن، حبیب‌الله دهمرده، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بعد از ثبت‌نام با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مردم مومن، میهن دوست و صبور ایران من حبیب الله دهمرده در روستای محروم، زاده شدم و از هیچ حزبی و گروه نیامدم.

وی افزود: نوزاد شیرخواره بودم که پدر و مادر خود را از دست دادم، همه عمر درس دادم و درس خواندم، در دانشگاه آکسفورد مدرک دکتری ریاضی کاربردی گرفتم. بعد از آن نمایندگی مردم را برعهده گرفتم. معتقدم برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد چراکه بر این باور هستند که یا راهی خواهند رفت یا راهی خواهند ساخت.

دهمرده همچنین تصریح کرد: امنیت بدون مشارکت نشدنی است. این را فردی می‌گوید که مرزنشین بوده است. حرف زدن و وعده دادن آسان است اما عمل کردن دشوار است. نهاد ریاست جمهوری مرکز تجمع همه مومنان و ایران دوستان است.

وی گفت: معتقدم برای مردان بزرگ بن بستی وجود ندارد زیرا آنها بر این باورند که یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.

دهمرده گفت: داشتن نان بدون داشتن امنیت بی معناست؛ فراهم آوردم امنیت بدون مشارکت ملی و محترم شمردن کرامت انسانی همه سلایق ناشدنی است این را یک مرزنشین بیش از هم با گوشت و پوست خود چشیده است.

این کاندیدا گفت: هر آنچه از نیازهای خود را که می توانیم با بهترین کیفیت توسط صنعتگران ایرانی بسازیم با دنیا به ویژه همسایگان به زبان استقلال و همکاری متقابل سخن می گوییم. روند مهاجرت را معکوس و برای دانشگاه رسانه و اصناف جایگاه محترم‌تر پدید می آوریم.

وی گفت: مدعی ام از اعماق زمینی خشک، سرسبزی برای هموطنانم بیرون می کشم و لقب پدر آب ژرف ایران را به خود اختصاص داده ام.از دریای عمان به جای جای ایران آب می رسانم نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه مؤمنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی مستقل آباد آزاد و امن و آرام خواهم کرد

2727

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا