سلامت

کاهش بیماران بستری کرونا در ۳۱ استان کشور

کاهش بیماران بستری کرونا در ۳۱ استان کشور

به گزارش روز دوشنبه یولن از وزارت بهداشت، گزارش مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در مورد هفته ۱۳۳ همه‌گیری کرونا مصادف با هفته دوم شهریورماه ۱۴۰۱، نشان می‌دهد که تعداد موارد بستری جدید از سه هزار و ۵۳۷ مورد به یک هزار و ۹۴۳ مورد کاهش یافته است.

تعداد موارد مرگ و میر در این مدت از ۳۲۷ مورد به ۲۴۳ مورد و تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده از ۱۱ هزار و ۳۸۹ مورد به ۶ هزار و ۶۱۱ مورد رسیده است.

برای مشاهده گزارش هفته ۱۳۳ همه‌گیری کرونا  جدول زیر را مشاهده کنید.

کاهش بیماران بستری کرونا در ۳۱ استان کشور

براساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۱۹۹ نفر رسید.

 براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۷۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۹۸ نفر رسید.

در شبانه‌روز گذشته ۱۶ استان کشور، بدون مرگ و میر بودند و ۱۰ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ داشته است.  

از زمان آغاز طرح واکسیناسیون کرونا در ایران تاکنون، ۶۵ میلیون و ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۳۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵ هزار و ۹۱۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۴۹۵ دُز رسید.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا