چهارمحال و بختیاری

کتاب «سلام سردار۲» در چهارمحال و بختیاری چاپ می‌شود

محمد برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: کتاب «سلام سردار۲» به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی در دو بخش کودک و نوجوان چاپ خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سردار دل‌ها در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه داور با تحصیلات دکترای ادبیات فارسی اشعار را بازبینی می‌کنند، افزود: شاعران سراسر کشور تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند اشعار خود را به دبیرخانه این کانون ارسال کنند که اشعار بعد از بازبینی و بررسی داوران برای چاپ گزینش می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع اشعار ارسالی حدود ۲۰ الی ۲۴ شعر برای چاپ انتخاب می‌شود، ادامه داد: هر شاعر تنها می‌تواند یک اثر در مورد شهید سلیمانی ارسال کند همچنین این کتاب دارای ۱۲ نقاشی‌ دستی نیز خواهد بود که از میان آثار ارسالی گزینش می‌شود.

برزویی بیان کرد: کتاب اول در دی ماه سال گذشته همزمان با اولین سالگرد شهید سلیمانی با مجموع آثار ۶۳ شاعر کشوری که ۱۲ شاعر آن از شعرای استانی بودند منتشر شد.

وی با بیان اینکه سیر چاپ «سلام سردار» تا سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: در این کتاب محدودیت زبان وجود ندارد و اشعار فارسی، ترکی و حتی عربی پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا