بین الملل

کرملین: روسیه در برابر غرب مقاومت خواهد کرد

کرملین: روسیه در برابر غرب مقاومت خواهد کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین روسیه روز یکشنبه گفت که اطمینان دارد روسیه در تقابل کنونی با غرب، مقاومت خواهد کرد.

وی که با شبکه « Rossiya-1 » مصاحبه می‌کرد، در پاسخ به سوالی در این باره که آیا روسیه، بر خلاف اتحاد جماهیر شوروی، میتواند از بن بست کنونی با غرب جان سالم به در ببرد، گفت: «ما می‌توانیم».

پسکوف تاکید کرد: «جهانی که امروز در آن زندگی می‌کنیم بسیار پیچیده‌تر از زمان جنگ سرد است».

پیش از این نیز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفته بود که درشرایط مدرن کنونی، یک کشور قادر نیست سیطره خود را بر جهان حفظ کند.

بر اساس گفته رئیس جمهوری روسیه، جهان تک قطبی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شکل گرفت، در حال حاضر تکه تکه شده است.

 اخیراً رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که اهداف عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین محقق خواهد شد. وی در دیدار با کارکنان پایگاه فضایی «وستوچنی» در خاور دور روسیه، در خصوص تحقق اهداف عملیات در اوکراین که آن‌ها را «کاملاً روشن و عالی» خواند، گفت: اینطور خواهد بود. شکی نیست. 

سخنگوی کرملین هم روز جمعه بار دیگر تاکید کرد که همه اهداف عملیات ویژه روسیه در اوکراین محقق خواهد شد. پسکوف به خبرنگاران گفت: نکته اصلی این است که [سرزمین‌ها] را از این واحدهای ملی‌گرا آزاد کنیم. عملیات ادامه دارد و وظایف آینده به خوبی مشخص است. آن‌ها باید انجام شوند و انجام خواهند شد. نباید هیچ شکی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا