بین الملل

کرونایی شدن معاون کوخاوی؛ پیش بینی ابتلای۴ میلیون اسرائیلی به اومیکرون

کرونایی شدن معاون کوخاوی؛ پیش بینی ابتلای۴ میلیون اسرائیلی به اومیکرون

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، رسانه‌های صهیونیستی از کرونایی شدن معاون «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل روز یکشنبه گفت که معاون کوخاوی به کرونا مبتلا شده است. به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتیجه تست کرونای کوخاوی منفی بوده است.

به نوشته این روزنامه، تست کووید-۱۹ دو کارمند دیگر کنست مثبت اعلام شد. روز جمعه اعلام شد که تست کرونای یک محافظ کنست، یک کارمند کانال تلویزیونی کنست و یک کارمند کمیته کنست در بحبوحه شیوع سویه اومیکرون در فلسطین اشغالی مثبت بوده است.

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز یکشنبه شب به وقت تهران گفت که مقام‌های بهداشتی انتظار دارند بین ۲ تا ۴ میلیون اسرائیلی به کرونای اومیکرون مبتلا شوند. 

منابع خبری همچنین  از ابتلای نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد به کرونا در روزهای اخیر خبر دادند و نوشتند که تست کرونای «گیلعاد آردان» سفیر (رژیم) اسرائیل در سازمان ملل  مثبت شد. او پس از مثبت شدن آزمایش ویروس فرزندانش نیز تحت آزمایش قرار گرفت. دفتر گیلعاد آردان مدعی شده که اینک حال وی و فرزندانش مطلوب است.

 دختر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نخست وزیر رژیم اسرائیل  نیز در قرنطینه است. «یفتال شاشا بیتون» وزیر آموزش رژیم اسرائیل نیز به دنبال ابتلای دخترش  به کرونا راهی قرنطینه شده است. گفته می‌شود که یکی از کارگران دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز به کرونا مبتلا شده است.

 یک وزیر صهیونیست به تازگی در نشست کابینه این رژیم  نسبت به ابتلای ده‌ها هزار نفر در فلسطین اشغالی به کرونا هشدار داد. «آیلت شاکد» از وزرای (رژیم) اسرائیل هشدار داد که در عرض چهار هفته، به ده‌ها هزار مورد ابتلای قطعی به کووید-۱۹ و تعطیلی هزاران کلاس در مدارس خواهیم رسید.

انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا