سلامت

کرونا جان ۶۶ هموطن دیگر را هم گرفت/ شناسایی ۳۶۹۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته

کرونا جان ۶۶ هموطن دیگر را هم گرفت/ شناسایی ۳۶۹۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش یولن از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همچنین از دیروز تا امروز (جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۸۶ نفر از آنها در مراکز درمانی و بیمارستانی بستری شدند.

طبق اعلام وزارت بهداشت: از زمان شیوع این ویروس تاکنون نیز مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور نیز به ۷ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۵۳۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۲۸۸ نفر رسید.

همچنین تاکنون ۷ میلیون ۲۱۸ هزار و ۷۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، ۱۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۳ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۶۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۱۱۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۴۴۳ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۵۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۲۱۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۲۵ هزار و ۴۱۹  دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا