قزوین

کرونا نشان داد اتحاد در برابر تهدید، عامل پیروزی است

به گزارش خبرگزاری یولن از قزوین، عبدالله دیدبان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات پردیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برخورداری از سلامت حق همه مردم است و امروز به این نتیجه رسیده‌اند که حوزه سلامت حدود ۲۵ درصد از این موضوع را می‌تواند برآورده کند و ۷۵ درصد دیگر آن از خارج مجموعه باید برآورده شود.
وی ادامه داد: مهم‌ترین چشم‌انداز ما دسترسی مردم به خدمات سلامت در همه نقاط استان است و به این منظور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
این مسؤول بیان کرد: برای رفع کمبودهای استان در حوزه بهداشت و سلامت، پروژه‌هایی از جمله بیمارستان ۷۰۰ تخت‌خوابی در حال احداث است که به‌دلیل کمبود امکانات به‌صورت نیمه‌کاره مانده‌اند و نیاز به حمایت دارند.
دیدبان تصریح کرد: با تأسی از دولت مردمی و انقلابی تلاش می‌کنیم با استفاده از نیروهای انقلابی و جوان در راستای رسیدن به اهداف و آرمان‌های حوزه بهداشت گام برداریم.
وی عنوان کرد: کرونا درس خوبی به ما داد و آن این بود که اگر در مقابل عوامل تهدیدکننده بیرونی با هم متحد باشیم، قطعا پیروز خواهیم شد، در راستای نیل به این پیروزی نیز نیازمند حمایت همه دستگاه‌ها و. نیز مجمع نمایندگان استان هستیم تا بتوانیم آلام مردم را بکاهیم.
انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا