البرز

کسب مقام دوم ملی توسط تنیس روی میز البرز

کسب مقام دوم ملی توسط تنیس روی میز البرز

پیام حجازیان، رئیس هیأت تنیس روی میز استان البرز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: استان البرز همیشه جز اولین‌ها در سطح کشوری و بین المللی بوده است به طوری که ورزشکارانی همچون نوید شمس و پریناز حاجیلو اولین لژیونر کشور به لیگ پرتغال و ترکیه بودند و نوید شمس توانست رنکینگ سوم زیر ۱۷ سال جهان و دو مقام بین المللی را امسال در مسابقات جهانی کسب کرد که افتخار بزرگی برای استان و کشور محسوب می‌شود. همچنین امید شمس مربی سازنده البرزی به عنوان سرمربی تیم‌های ملی کشور عمان برگزیده شد.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیتم تا به امروز با فروکش شدن کرونا و کاهش قرنطینه‌های کرونایی طرح‌های استعدادیابی در سنین پایه خردسالان و نونهالان درسراسر استان برگزار کردیم. فعالیت امسال هیأت با شرکت در مسابقات منطقه‌ای با حضور تمامی رده‌های سنی آغاز شد، که نفرات برتر استان به رقابت‌های تور ایرانی کشور در بخش پارتنیس روی میز بخش آقایان و بانوان اعزام شدند.

حجازیان با اشاره به درخشش بانوان البرزی در سطح ملی، افزود: در بخش بانوان پریناز حاجیلو در مسابقات تور ایرانی با وجود نفرات برتر کشور قهرمانی از آن خود کرد و دیگر بازیکنان نیز نتایج قابل قبولی که کسب کردند که در نهایت جایگاه خوبی به خود اختصاص دادند.

حاجیان اضافه کرد: در بخش آقایان مهدی معدن کن در آبادان قهرمان شد و بعد از چند سال مجدد قهرمانی بزرگسالان نصیب البرز کرد.

وی اظهار کرد: طبق آمار فدراسیون تنیس و عملکرد هیأت، تیم استان در حال حاضر در بخش بانوان جایگاه نخست و آقایان سومی کشور و در مجموع رتبه دوم تیمی کشور را بدست آوردیم که باتوجه با امکانات و شرایط استان جایگاه قابل قبولی هست.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان البرز بیان کرد: در بخش پارتنیس روی میز در تور ایرانی در هر دو بخش بانوان و آقایان مقام‌های اول تا سوم نصیب البرز شد و تیم شهرداری کرج در لیگ برتر آقایان کشور حاضر هست که نفرات برتر استان به خدمت گرفته است و بعضی نفرات تیم البرزی برای گذراندن دوره سربازی در تیم رعد پدافند هوایی اصفهان فعالیت میکنند که متاسفانه در بخش بانوان تیم لیگ برتری نداریم و بانوان البرزی در تیم شهرداری شهربابک و دانشگاه آزاد کار می‌کنند.

وی با توجه به کم شدن محدودیت کرونایی، ادامه داد: فعالیت ورزشی و تجهیزات سالن تکمیل کردیم، بطوری که میزهای استاندارد نوشاد عالمیان را تهیه و در شهرستان‌های مانند طالقان ورزش تنیس روی میز راه اندازی کردیم با به پیگیری انجام شده در سال جدید آکادمی تخصصی تنیس روی میز در فردیس ساخته شود.

انتهای پیام /ش


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا