البرز

کشف بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در فردیس

کشف بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در فردیس

پانته آ عینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فارس در فردیس،‌ با اشاره به خبر فوق، اظهار کرد: در این خصوص ۲۰۶ مورد اخطار کتبی صادر و ۲۶ مرکز به مراجع قضایی معرفی شد. همچنین ۷۵ مورد از مراکز و اماکن برای تعطیلی موقت و پلمب به مراجع قضایی پیشنهاد شدند. 

این مقام مسؤول با اشاره به نمونه برداری از مواد غذایی و آب آشامیدنی به عنوان یکی از وظایف نظارتی بهداشت محیط، گفت: در طول یک ماه گذشته ۱۳۲ مورد نمونه برداری از آب و هزار و ۶۵۴ مورد کلرسنجی آب اشامیدنی انجام شده است. همچنین با انجام بازرسی ها و ۲۹ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، ۳ هزار و ۵۵۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است. 

وی همچنین ۱۸۷ مورد بازدید از مراکز آموزشی و مدارس، ۶۲ مورد بازدید مراکز بهداشتی درمانی، ۲۱ مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها، ۵۷ مورد بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب، ۱۳۶ مورد بازدید از آزمایشگاهها مطب و کلینک ها و سالن های تزریق واکسن کرونا، ۴ مورد بازدید از مراکز نظامی و زندان و ۱۶ مورد بازدید از استخرهای شنا را از جمله اقدامات انجام شده توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهدلشت شهرستان فردیس برشمرد. 

عینی با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایلت مردمی در اولویت قراردارد؛ افزود: در ماه گذشته ۱۴۴ موردشکوائیه های بهداشتی‌ توسط بازرسان بهداست محیط پیگیری و رسیدگی شده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا