کهگیلویه و بویراحمد

کشف بیش از ۸۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران/متلاشی شدن ۹ باند مواد مخدر در شهرستان

سرهنگ سید محمد موسوی در گفتگو با یولن اظهار داشت: با توجه به حساسیت و تاکید موکد دادستان شهرستان و پیگیری مجدانه و همکاری ایشان درامر مبارزه با مواد مخدر ودستگیری قاچاقچیان وخرده فروشان مواد مخدر، ماموران جان بر کف پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات گچساران توانسته اند در مبارزه با مواد مخدر بعنوان یکی از برترین شهرستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

  وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری مستمر و قاطعانه دستگاه قضایی بخصوص پیگیری های دادستان شهرستان موفق به کشف بیش از ۸۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به دستگیری ۳۲ نفر قاچاقچی، توقیف ۴۰ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین، متلاشی نمودن ۹ باند مواد مخدر تصریح کرد: در زمینه خرده فروشی مواد مخدر نیز ۱۷۲ نفر دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

موسوی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ در طرح های پاکسازی مناطق و محلات ۴۹۳ نفر معتاد دستگیر که تعداد ۱۰۴ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.                  

 وی ضمن تشکر از همکاری و تعامل سازنده و قاطعانه دادستان شهرستان و اداره اطلاعات گفت:مبارزه بی امان با قاچاقچیان وخرده فروشان مواد مخدر بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گچساران قرار دارد واز مردم شریف شهرستان گچساران خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا