کرمان

کمک ۸ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کرمانی در ماه مبارک رمضان

کمک ۸ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کرمانی در ماه مبارک رمضان

به گزارش یولن از کرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به برگزاری برنامه‌های مختلف توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان یکی از این برنامه‌ها بود که امسال برگزار و راه‌اندازی آن دستاوردهای خوبی برای مددجویان داشته است.

وی گفت: انتظار داریم طبق قولی که مسؤولان استان داده‌اند به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال مددجویی و فروش محصولات تولیدی آن‌ها در طول سال شاهد برگزاری چندین مورد از این نمایشگاه‌ها در استان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان هم‌نشینی با ایتام را یکی دیگر از برنامه‌های مهم اجراشده در ماه مبارک اعلام کرد و افزود: این اقدام توسط برخی دستگاه‌ها ازجمله  ارتش و شهرداری انجام شد.

صادقی با بیان اینکه طی ۲۸ روز ماه مبارک رمضان بیش از یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مددجویان، ایتام و خانواده‌های نیازمند اطعام شدند، افزود: هم‌چنین طی این مدت ۲۵ هزار و ۷۰۰ سبد کالا در اختیار مددجویان و خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۰۷ میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله اطعام نیازمندان و توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند استان در ماه مبارک رمضان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به اجرای طرح حامی یابی برای ایتام به‌ویژه در نیمه ماه مبارک رمضان تا ۲۱ ماه مبارک اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۹۵۰ حامی جدید جذب کمیته امداد شدند و این حامیان حمایت ۱۳۰۰ فرزند یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شدند.

صادقی ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم نیکوکار و خیران در برنامه‌های مختلف این نهاد عنوان کرد: حامیان نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال ۸ میلیارد تومان به فرزندان ایتام تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا