تهران

کمیته امداد امام خمینی(ره) در گلستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری یولن از بهارستان، اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهارستان با حضور مدیرکل امداد استان تهران، نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی ازمسئولین شهرستان بهارستان، افتتاح شد.

در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه گروه هدف و افراد تحت پوشش و کاهش تعداد مراجعین به اداره کمیته امداد شهرستان بهارستان، با پیگیری های حجت الاسلام نوروزی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم و فرماندار این شهرستان و با موافقت رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره شهرستان بهارستان، به ۲ اداره بخش بوستان و گلستان تفکیک و ارتقاء یافته و به عنوان  ادارارت مستقل آماده خدمت به مردم شده اند.

با استقرار اداره کمیته امداد بخش گلستان شهرستان بهارستان بیش از ۳هزار خانوار ساکن شهرستان بهارستان تحت پوشش این اداره قرار گرفته و از خدمات حمایتی  تسهیلات این اداره قرار می گیرند.

در آیین افتتاح اداره کمیته امداد بخش گلستان که صبح امروز با حضور جمعی از مقامات و مسئولین استانی و محلی انجام شد، با ابلاغ حکم مدیر کل امداد امام خمینی(ره ) استان تهران ، عباس یزدان زاده بعنوان سرپرست  این اداره معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا