بین الملل

گزارش میدانی روسیه از روز بیست و پنجم روز جنگ اوکراین

گزارش میدانی روسیه از روز بیست و پنجم روز جنگ اوکراین

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، در بیست و پنجمین روز از جنگ اوکراین، وزارت دفاع روسیه گزارشی میدانی از عملیات نظامی ویژه خود در اوکراین ارائه داد و گفت که نیروهای نظامی روس یک مجتمع صنعتی-نظامی را با موشک‌های کروز «کالیبر» از دریای سیاه هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «نیروهای ما از موشک‌های فراصوت کینژال در بمباران تأسیسات نظامی اوکراین استفاده کردند و بیش از ۱۰۰ نیروی ویژه اوکراین در بمباران دقیق یک مرکز آموزشی در ژیتومیر کشته شدند».

وزارت دفاع روسیه همچنین گزارش کرد: «کشتی‌های ناوگان دریای خزر، اهداف نظامی اوکراین را با موشک‌های کروز کالیبر بمباران کردند».

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه نیز همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه ۶۲ هدف نظامی را در طول نیمه‌شب گذشته هدف قرار دادند و توضیح داد: «در طول شب، نیروهای مسلح روسیه، ۶۲ تأسیسات نظامی اوکراین را هدف قرار دادند و در بین آنها، سه مقر فرماندهی، یک تأسیسات سامانه‌های راکت‌انداز چندگانه، دو انبار راکت و مهمات و یک انبار سوخت و ۵۲ محل ذخیره تجهیزات نظامی بوده است».

سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، نیروهای مسلح روسیه ۲۰۷ پهپاد، ۱۴۶۷ تانک و ۱۴۸ راکت‌انداز چندگانه را منهدم کرده است.

وی ادامه داد: «در مجموع از آغاز عملیات نظامی ویژه، ۲۰۷ هواپیمای بدون سرنشین، ۱۴۶۷ تاکن و دیگر خودروهای زرهی، ۱۴۸ راکت‌انداز چندگانه، ۵۷۳ قبضه توپ و خمپاره صحرایی و ۱۲۶۲ دستگاه خودروی ویژه نظامی منهدم شده است».

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا