سمنان

تورم در سمنان؛ پایین‌تر از میانگین کشوری؟!

تورم در سمنان؛ پایین‌تر از میانگین کشوری؟!

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در نشستی با شماری از مدیران اقتصادی استان سمنان با تأکید بر لزوم نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان، از تولیدکنندگان و اصناف استان خواست تا به‌منظور اجرایی شدن طرح کنترل و ثبات قیمت‌ها همراهی لازم را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: باید با تدبیر و تلاش مضاعف اقلام موردنیاز برای ایام سال جدید و ماه مبارک رمضان تأمین شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: با توجه به همراهی اصناف، مردم و افزایش نظارت‌ها بر بازار استان سمنان در بحث میزان تورم از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم.

هاشمی با قدردانی از تلاش کارگروه اقدام مشترک که مانند ستاد تنظیم بازار در حوزه کنترل قیمت‌ها تلاش می‌کند، اظهار کرد: هدف همه مسؤولان، کنترل بازار و در نتیجه آسودگی خاطر مردم است.

وی عنوان کرد: برای تأمین میوه شب عید باید اقدامات لازم انجام شود تا قیمت‌ها کنترل شده و همچنین در تمام شهرها و روستاهای استان توزیع شود و مردم برای دسترسی به آنها با مشکل مواجه نشوند.

استاندار سمنان اضافه کرد: با توجه به ایام پایانی سال و مراجعه مردم، نظارت کامل و جامع در حوزه بازار انجام شود.

به گزارش فارس؛ سخنان استاندار سمنان در حالی مطرح می‌شود که قیمت بسیاری از اقلام از جمله تره‌بار در استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری و استان‌های همجوار است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا