بین الملل

گلایه مقام یمنی از معیارهای دوگانه در قبال اوکراین و یمن

گلایه مقام یمنی از معیارهای دوگانه در قبال اوکراین و یمن

به گزارش گروه بین‌الملل یولن ،«عبدالإله محمد حجر» مشاور رئیس شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن در امور دیپلماتیک در گفت‌وگو با یولن گفت، رنج ملت یمن از آغاز تجاوز به این کشور در مارس ۲۰۱۵ آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

وی افزود، در پی ممانعت ائتلاف سعودی از ورود کشتی‌های حامل مشتقات نفتی به بندر الحدیده علیرغم داشتن مجوز سازمان ملل ویژه تفتیش و نظارت، این رنج بیشتر و بخش بهداشتی یمن فلح شد و قیمت‌ها بالا رفت.

عبدالإله محمد حجر در ادامه تصریح کرد، معیارهای غرب در قبال بحران‌ها دوگانه است و برخورد آنها با مسأله اوکراین و یمن نمونه این برخورد دوگانه است.

وی افزود، در اکثر کشورهای عربی نظام‌های وفادار و وابسته به آمریکا حکومت می‌کنند. مواضع این طرف‌ها در قبال یمن و ملت آن شرم‌آور است زیرا از کشورهای عضو ائتلاف سعودی-آمریکایی-اماراتی حمایت می‌کنند.

این مقام یمنی در پایان گفت: دشمنان یمن همانطور که می‌دانند ما آنچه می‌گوییم را انجام می‌دهیم. زمان و مکان ضربات ما عنصر غافلگیری را در نظر می‌گیرد و از بخش اطلاعات بهره می‌گیرد. انشاءالله جهان (که اکنون مشغول سفیدپوستان اوکراینی است) با ناله و فریاد کشورهای ائتلاف از خواب بیدار می‌شود، روزی که مؤمنان خوشحال می‌شوند.

گفت‌وگو از معصومه فروزان

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا