البرز

۱۰ فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی شناسایی شد

۱۰ فقره کلاهبرداری و سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی شناسایی شد

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری و سرقت کارت بانکی رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به پلیس آگاهی بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که متهم به عنوان مسافر سوار تاکسی‌های اینترنتی شده و با بیان اینکه مسافر بوده و کارت بانکی و مدارکش را به سرقت برده‌اند، درخواست رمز و کارت بانکی راننده برای واریز وجه را می‌کرد و در یک اقدام حرفه ای با بهانه برداشت پول از عابربانک از خودرو پیاده شده و در خیابان‌های شلوغ متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: درادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم شده و با ردزنی تحرکات او در یکی از مناطق شهر کرج، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره کلاهبرداری و سرقت کارت های بانکی با این شیوه اعتراف کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده خاطرنشان کرد: شهروندان از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی خود در اختیار افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا