کرمانشاه

۱۳ آبان، دستاورد جاودانه انقلاب/ دشمن بدنبال القای ناکارآمدی مسؤولان نظام است

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در کرمانشاه، دشمنان این نظام مقدس که از سال۵۷ همواره با انواع راهبردها و اقدامات سخت و نرم در جهت براندازی و تضعیف انقلاب بودند.

وی ادامه داد: امروز و در آستانه چهل و سومین سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، علی‌رغم شکست‌های پی در پی که نمونه بارز و روشن آن نابودی مرکز جاسوسی و مقر فرماندهی آمریکای جنایتکار در ۱۳ آبان ۵۸ در تهران بوده است نه تنها دست از دشمنی بر نداشته، بلکه با ترفندها و شیوه‌های جدید و با آرایش دیگری که مصداقش جنگ اقتصادی و جنگ روانی است به مواجهه با انقلاب اسلامی برخواسته است. 

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: با وجود گذشت چهار دهه از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پرشور و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی ایران عزیز اسلامی است.

وی با بیان اینکه این روز، روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه‌ای پر نور در راه عزت‌طلبی و استقلال‌خواهی پیروان خط حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری است، افزود: ۱۳ آبان یوم‌الله است تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگتر باشد، می‌توان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد. 

بهرامی‌‌پور اظهار داشت: امروز نقشه و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی نه تنها به پایان نرسیده، بلکه هر سال با حیله و نقشه‌ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان‌های انقلابی آن‌ها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مسؤولان با آگاهی از سناریوی دشمن با انجام خدمات مطلوب و مورد انتظار مردم و با کار جهادی در مقابل آرایش دشمن محکم و استوار و با برنامه‌ریزی جدی صف‌آرایی کنند و خدمت شبانه‌روزی به مردم و کارآمدسازی انقلاب و بسط و گسترش عدالت در جامعه و مبارزه با فساد را در برنامه خود قرار دهند و در جهت خنثی کردن برنامه‌های دشمن گام بردارند.؛ چرا که دشمن ناکارآمدی مسؤولان و انقلاب را در برنامه خود قرار داده، تا یأس و ناامیدی را بر جامعه تزریق کنند.

بهرامی‌پور گفت: دشمن با حملات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… می‌خواهد مردم را از نگاه عمیق به دستاوردهای انقلاب و وقایعی مانند ۱۳ آبان بازدارد که البته باید گفت این نگاه جاودانه به دستاورهای انقلاب و یوم‌الله ۱۳ آبان نه تنها حذف نمی شود، بلکه روز به روز بر جایگاه آن افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسؤولان اجرایی کشور در دولت انقلابی نیز باید به درستی در این مسائل ورود کرده و اجازه ندهند تا نظام سلطه با فشارهای اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهند و به فضل الهی جنگ اقتصادی که دشمن برای انقلاب ترسیم و تعریف کرده است، با استفاده صحیح و به موقع مسؤولان و مردم از چهل و دو سال تجربه و کارآمدی انقلاب همچون توطئه‌های دیگر دشمن به گل خواهد نشست و بار دیگر بر سرافرازی انقلاب و ضعف و نگون بختی دشمن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا