همدان

۱۳ آبان روز اتکای ملت به خدا و زبونی استکبار است

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان با صدور بیانیه‌ای روز ملی استکبارستیزی را گرامی داشت که مضمون آن بدین شرح است.

 سیزده آبان فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکائى و استکبار آمریکائى در ایران و در جهان بود. «رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای»

در تقویم انقلاب اسلامی، یوم‌الله ۱۳ آبان نقطه عطف تاریخ در نابودی ببر کاغذی و هیمنه پوشالی شیطان بزرگ و استکبار جهانی است. روزی که غرش حق‌طلبی انقلاب اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شد و این کلام پیرجماران حضرت امام خمینی(ره) را بر طلیعه این قیام ثبت کرد که «سیزدهم آبان، انقلاب دوم ایران بود».

مهمترین پیام سیزدهم آبان، استکبارستیزی و مبارزه با سلطه است که بیانیه گام دوم انقلاب نیروی محرکه‌ای بود تا اعتقاد به مبارزه با سلطه‌گران با عبور از مرز‌ها و گسترش در جغرافیای جهانی باعث دمیدن نور امید در دل ملت‌های آزاده و حق‌طلب گردد تا در هر کجای دنیا مظلومی علم مبارزه با استکبار را در دست بگیرد، نام ایران اسلامی در مبارزه با نظام سلطه و استکبار و نماد آن یعنی شیطان بزرگ و طاغوت‌های عصر به شمار می‌آید.

سیزدهم آبان به همه ملت‌های آزاده آموخت هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگ باشد، می‌توان با توکل به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد.

جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت‌های الهی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، با اقتداری مضاعف گام در چهل ساله دوم نهاده و حرکت رو به جلو خود را تجربه می‌کند و در مقابل، شیطان بزرگ به سمت گسست و فروپاشی گام برمی‌دارد.

بی‌شک این پیشرفت و نفوذ در عمق دل و جان مردم مظلوم جهان یک سعادت الهی و مرهون روحیه شهادت‌طلبی، ایثار، استکبارستیزی و مقاومت مردم ایران اسلامی است.

سازمان بسیج رسانه استان همدان ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، تأکید دارد این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و افشاگر جنایات شیطان بزرگ علیه ملت‌های مستضعف در سراسر گیتی و اقصی نقاط عالم است.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا