البرز

۲ معلم فردیسی برگزیده کشور شدند

۲ معلم فردیسی برگزیده کشور شدند

به گزارش یولن از فردیس، ابوالحسن معظمی گودرزی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه ۲ کرج در این مراسم، گفت: در بین ۲۵ هزار معلم استان البرز دو معلم از فرددیس ناحیه۲ برگزیده کشوری و ۳ معلم برگزیده استانی در زمینه آموزش و تربیت نسل انقلابی شدند.   

وی افزود: در بین ۴۵۰۰ معلم تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس در فرآیندی ۲۲۰ معلم به عنوان برگزیده انتخاب شدند که از بین آنها ۱۵ نفر  برگزیده شدند که دو نفر در سطح کشور، ۳ نفر در سطح استان و ۱۰ نفر حائز رتبه منطقه ای شدند.

این مقام مسؤول گفت: از بین ۲۵ هزار معلم استان البرز خانم ها مونا رحیم حسنی آموزگار شاغل در واحد آموزشی اسد آبادی  و مرضیه اخروی از  هنرستان تربیت،   از فردیس در  بین ۱۷ معلم برگزیده در برنامه جلوه های ویژه معلمی( معلمان نمونه)  در سطح کشور قرارگرفتند.

وی یادآور شد: برنامه جلوه‌های ویژه معلمی همه ساله باهدف معرفی معلمان برتر در سطح مدرسه،ناحیه،استان و کشور برگزار می‌شود که فرایند انتخاب معلمان نمونه با صدور دستورالعمل وفراخوان از سوی دبیرخانه مرکزی تجلیل از مقام معلم به مدارس آغاز و با شرکت معلمان و داوری در سطح مدرسه تا کشوری، باتوجه به کسب امتیاز لازم، معلمان برتر درسطح منطقه،استان و کشور معرفی می‌شوند.

گفتنی است معلمان ناحیه دو در سالتحصیلی جاری با رشد خیره کننده و کسب رتبه های برتر کشوری و استانی  در بین مناطق ونواحی هشتگانه استان،  به عنوان مدیریت آموزش و پرورش نمونه استان البرز معرفی شدند.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از معلمان برگزیده، از زحمات ۳۳ ماهه ولی الله احمدی مدیر سابق آموزش و پرورش فردیس  تقدیر و طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش،و پرورش استان البرز،  ابوالحسن معظمی گودرزی به عنوان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس و ناحیه ۲ کرج معرفی شد.‌

انتهای پیام/ج

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا