سمنان

۲ نفر از ۴ مفقودی کویر بیارجمند پیدا شدند

به گزارش یولن از شاهرود، ابوطالب جلالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از پیدا شدن دو نفر از چهار کویرنورد مفقودشده در کویر بیارجمند خبر داد و اظهار کرد: افراد محلی‌ این دو نفر را حوالی روستای گرماب پیدا کردند.

وی اضافه کرد: تیم‌های امداد و نجات نیز در نزدیکی محل دو نفر دیگر از مفقودشدگان هستند و امیدواریم این افراد نیز خیلی سریع پیدا شوند.

به گزارش فارس؛ روز گذشته تیم ۳۰ نفره کویرنوردی با خودروهای آفرود در مسیر کویر بیارجمند تردد می‌کردند که از این تعداد، چهار نفر از آنها برای صعود به کوه‌های اطراف از گروه جدا شدند.

خودروهای آفرود ۲۶ عضو دیگر گروه در گل‌ولای مسیر متوقف شد و اعضای گروه درخواست کمک داشتند که پلیس به علت صعب‌العبور بودن مسیر با بالگرد توانست محل توقف آنها را پیدا کند.

انتقال همه اعضای گروه ممکن نبود و دو نفر از اعضای این گروه که به علت سرما دچار مشکلات جسمانی شده بودند، با بالگرد به زمان‌آباد بیارجمند و از آنجا به شاهرود منتقل شدند.

به سایر اعضای گروه نیز، جیره خشک غذایی (نان و کنسرو)، چادر و پتو داده شد تا شب را در همان مکان بیتوته کنند و امروز به آنها امدادرسانی شود.

چهار کویرنورد گروه مفقود شده بود که دو نفر از آنها امروز پیدا شدند و تلاش پلیس، امدادگران و جمعی از اهالی بیارجمند برای یافتن دو فرد دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا