زنجان

۳۰ کیلومتر ورودی به شهرها قتلگاه رانندگان

اصغر اسماعیلی با بیان اینکه همچنین محور تهران تا سه راهی سلطانیه تبدیل به بزرگراه می‌شود و متراژ بزرگراه طی سال آینده افزایش خواهد یافت، افزود: درصد عمده‌ای از تصادفات بین جاده‌ای در ۳۰ کیلومتر ورودی شهرها است و در این راستا براساس بررسی‌های انجام گرفته هدف گذاری به شعاع ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر در اولویت راه و شهرسازی استان است و به بزرگراه تبدیل خواهیم کرد تا از تصادفات جاده‌ای که در ورودی شهر رخ می‌دهد جلوگیری کنیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: در سالجاری دو محور اصلی محور زنجان به تاکستان و زنجان به بیجار آماده تحویل خواهد شد تا ترافیک ایمن داشته باشیم.

وی یاد آورشد: به نسبت استان و مساحتی که راههای استان زنجان دارند در بخش آزاد راهی از متوسط کشوری بالاتر هستیم و در بخش بزرگراهی هم در نرم کشوری قرار داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه کل حوزه استحفاظی استان زنجان آزاد راه دارد، افزود: از ابتدای ورودی استان قزوین به سمت استان زنجان و ادامه آن تا استان آذربایجان شرقی آزاد راه داریم و از نرم کشوری بالاتر است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان از وجود ۳۲۶ کیلومتر راه اصلی، ۹۷۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۳۰ کیلومتر راه روستایی در استان زنجان خبر داد و گفت: هر میزان که پروژه‌های راهسازی در استان ارتقاء می‌یابد به کیلومتر متراژ عدد قبلی بزرگراه اضافه می‌شود و با بهره برداری متراژی از راه‌ها در سال طول بزرگراه‌ها و راه اصلی هم در حال تغییر است.

انتهای پیام/۲۳۰۸


۲۰۲۱-۱۱-۰۹ ۱۹:۲۹:۴۸

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا