سمنان

۳۱ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

۳۱ واحد راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار این استان اظهار کرد: طرح درج قیمت تولید کالا روی محصولات، دارای نکات مثبت و پتانسیل بالایی است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در کشور، حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان است و ما مکلف به حمایت از تولیدکنندگان هستیم.

استاندار سمنان گفت: به‌منظور دستیابی به اهداف اقتصادی تعیین‌شده و موفقیت در اجرای مطلوب طرح درج قیمت تولید کالا در استان سمنان، اقدامات حمایتی در این خصوص در دستور کار است.

هاشمی ادامه داد: از ابتدای حضور در استان سمنان اعلام کردیم که اجازه نخواهیم داد، هیچ واحد تولیدی تعطیل شود و امروز با اقدامات کارگروه اقدام، ستاد احیای واحدهای راکد و همراهی بخش خصوصی، ۳۱ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه طرح درج قیمت تولید کالا اقدام بسیار خوبی است، تأکید کرد: هر طرحی طبیعتاً در ابتدای اجرا با ایراداتی همراه است که این موارد جزئی نیز با همراهی و همکاری تولیدکنندگان و مردم برطرف خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: ما در جهت ثبات اقتصادی در کشور گام برمی‌داریم که به همین واسطه نیز در حال حاضر شاهد ثبات نسبی در بازار هستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: از همراهی تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان، بازاریان و اصناف استان سمنان تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا