البرز

۳ عضو علی البدل برای بار دوم به شورای شهر فردیس وارد شدند

۳ عضو علی البدل برای بار دوم به شورای شهر فردیس وارد شدند

وحید اکبری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس، امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ارائه مستندات کامل از سوی بازرسان و دستگاه های امنیتی و بررسی ابعاد مختلف پرونده از سوی قضات محترم،  نهایتا  شعبه ۲۶ تجدید نظر دیوان عدالت اداری ضمن نقض دادنامه شعبه ۳۵بدوی،  به رد شکایت آقایان صابر نالان قره بلاغ،  مصطفی رشیدی، ابراهیم رنجبر حکم صادر  کرده  است.

وی افزود: شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری در متن دادنامه به صراحت اذعان داشته نظریه هیأت نظارت مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات شورای شهر فردیس با رعایت کامل قوانین و مقررات صادر شده است.

این مقام مسؤول یادآور شد: رای مذکور با استعلام از مراجع قضایی ( اعلامی) تشخیص داده شده و نیاز به ابلاغ مکتوب از سوی شعبه اجرای احکام  دیوان به وزارت کشور و فرمانداری را ندارد. بنابراین  فرمانداری شهرستان فردیس با اختیارات قانونی حاصله، به اجرای حکم و تحلیف  ۳ عضو علی البدل برای حضور در جلسات شورا اقدام کرده است.

اکبری گفت: در راستای اجرای قانون، جلوگیری از هرگونه اختلال در جلسات شورای شهر و اخذ تصمیمات برای حوزه مدیریت شهری  و اجرای وظایف نظارتی،  آقایان صابر کریمی رزکانی ، علی عبدلی و  بهنام فخری با حکم فرماندار شهرستان فردیس به عنوان اعضاء اصلی شورای شهر از امروز آغاز به کار می‌کنند.‌

وی  همچنین با اشاره به مشکلات و محرومیت‌های بسیار شهر فردیس بر لزوم  همدلی و وفاق اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد و افزود: همه ما به عنوان مسؤول و خادم‌ ملت باید با همه توان برای توسعه و‌ پیشرفت کشور  تلاش کنیم و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده از نیروهای جوان، متعهد و متخصص باید در دستور کار همه مسولان باشد.

معاون فرماندار فردیس در پایان ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر، یادآور شد: برای حفظ هر قطعه از خاک این کشور شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است و امروز وظیفه مسؤولین برای حرکت در مسیر شهدا، تلاش بی وقفه برای رفع مشکلات کشور است.

گفتنی است نشست شورای اسلامی به صورت غیرعلنی برگزار و  رای قطعی شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری در صحن شورای اسلامی شهر فردیس قرائت شد.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا