سمنان

۳ مؤلفه اصلی در انتصابات سازمان بهزیستی از زبان آقای مشاور

۳ مؤلفه اصلی در انتصابات سازمان بهزیستی از زبان آقای مشاور

به گزارش یولن از سمنان، علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی پیش از ظهر امروز در آیین معارفه «محمود منطقی» به‌عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان اظهار کرد: چکیده بیانیه گام دوم انقلاب، امیدآفرینی و ایجاد تحول در جامعه است و رویکرد و تأیید سازمان بهزیستی، جاری کردن این بیانیه یعنی همان امید در جامعه هدف تحت حمایت خواهد بود.

وی در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان، به بومی‌گزینی، از بدنه کارشناسی بودن و از جامعه هدف بودن سرپرست جدید بهزیستی استان سمنان اشاره کرد و افزود: امید است در سایه استفاده از خرد جمعی و توان کارشناسی شاهد موفقیت‌های روزافزون این اداره کل باشیم.

احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم بیان کرد: سمنان همواره یک استان امیدآفرین در کشور بوده و انتظار می‌رود در دستیابی و به اهداف و برنامه‌های بهزیستی در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

محمود منطقی، سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان هم گفت : حضور در جمع کارکنان دولتی عمل‌گرا را مایه خرسندی می‌دانم و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به جامعه هدف بهزیستی را از اهداف خود تعیین کرده‌ام.

وی ضمن تشریح برخی برنامه‌های خود، بر لزوم توجه به اقشار نیازمند گفت: باید بستری فراهم شود تا ضمن استفاده از ظرفیت‌های سازمان، در کنار تخصص کارکنان، به اهداف غایی بهزیستی توجه شود تا بتوان متناسب با نیازهای استان و با تأکید بر خدمت‌گرایی و ارتقای کیفیت خدمات و جمعیت هدف سازمان موفق شد.

علیرضا ایزدپور، مدیرکل سابق بهزیستی استان سمنان نیز ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهید گران‌قدر، دکتر «محمدعلی فیاض‌بخش» از زحمات و تلاش‌ها و همکاری‌های کارکنان در اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و بیان کرد: خدمات در اداره کل بهزیستی استان در این مدت در سایه تلاش، همدلی و خرد جمعی صورت گرفته است و خدمات بهزیستی همواره در سایه کسب رضایت خداوند و جمعیت هدف سازمان تکریم ارباب رجوع و همکاران و سرمایه‌های انسانی بوده و خواهد بود.

ایزدپور سرمایه اجتماعی را در دستگاه‌های اجرایی یک اولویت دانست و گفت: یکی از نیازهای هر سازمان که باعث ارتقای سطح خدمات می‌شود، اولویت دادن به سرمایه اجتماعی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا