سمنان

۶۵۰ کارگر در سمنان به کارخانه‌ها بازگشتند

۶۵۰ کارگر در سمنان به کارخانه‌ها بازگشتند

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان سمنان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران در استان نباید برای مسائل اداری خود دغدغه داشته باشند و همه ما باید در راستای بهبود مسیر تولید، موانع موجود در مسیر آن‌ها را برطرف کنیم.

وی گفت: راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد یکی از اولویت‌های کاری ما در استان است که با اقدامات صورت‌گرفته توسط همه دست‌اندرکاران، تاکنون ۲۷ واحد راکد با ۶۵۰ نیروی کاری به چرخه تولید بازگشته است.

استاندار سمنان عنوان کرد: در حوزه واحدهای صنعتی برای سرمایه‌گذاری در داخل شهرک‌های صنعتی، سرمایه‌گذار باید از تمام شرایط آگاهی کامل داشته باشد.

هاشمی بیان کرد: در خصوص استعلام‌هایی که برای اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی واحدهای تولیدی انجام می‌شود، دستگاه‌های متولی امور را تسریع بخشند.

وی گفت: استان سمنان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری با پرداخت ۱۴.۶ درصد پرداختی‌های تسهیلات کشور در این حوزه، رتبه اول را به خود اختصاص داده که بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان با بیان اینکه برخی از شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند، گفت: در حال حاضر، ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی و دو شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

هاشمی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی، این وضعیت به نارنجی و قرمز تغییر خواهد کرد که استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و تزریق دُز سوم واکسن، از مؤثرترین راهکارهای مقابله با این بیماری است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا